Procesor się przegrzewa

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 08:58:32 MET DST

Witam, problem polega na tym że przy graniu (bo głównie to robię na moim
domowym kompie) procesor przegrzewa mi się bardzo szybko. Nawet na
starszych grach takich jak StarCraft po około 15-20 minutach wentylator
zapier... jak szalony.
Mój sprzęt:
AMD ATHLON 2800+, ASUS K8N, GIGABYTE RADEON 9550, dysk SATA 80GB.
Pytam, bo ostatnio przeczytałem że te procesory się nie przegrzewają.
Chciałem jeszcze zaznaczyć, że nic nie podkręcałem.
Może to chodzi o jakieś ustawienia w biosie czy coś, może aktualizacja
pomoże. Nie znam się na tyle dobrze i dlatego proszę o pomoc.

--
GG: 1283104