Re: Komputer do pracy: Athlon 3200+ czy X2 3800+ ?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 14:46:38 MET DST

> No i pytania:
>
> 1. Czy jeśli kupię Athlona X2 3800+, to komfort pracy będzie
> zdecydowanie wyższy niż gdybym używał 3200+.

Do rzeczy które napisałes kupno X2 IMO nie ma sensu. 3200+ Spokojnie ci
wystarczy do tych zastosowan.

> Pierwszy kosztuje 1260zł, drugi 650zł, to ponad 600zł różnicy. Czy warto
> w tym momencie za tę różnicę płacić?

Zdecydowanie nie.

> 3. Czy macie jakieś sugestie dotyczące pamięci?
>
> Tzn co do ilości, wystarczy mi na razie 2x512, obecnie cała committed
> memory nie przekracza u mnie 600MB.

Jesli zaoszczedzisz te 600 zloty na procesorze, to warto bylo
zainwestowac w jeszcze 1 GB Ram'u. A najlepiej sprzedac 2x512 a kupic 2x
1024

> Ale rodzaj - wystarczy, że kupie standardowe DDR-y Kingstona, czy
> powinienem się przejmować tymi wszyskimi parametrami, które trudno mi
> nawet wymienić? Nie zamierzam podkręcać, ani robić innych kombinacji.

Kingston firma solidna, ale ja osobiscie polecam Geil'e i Twinmosy. Choc
dla ciebie nie bedzie to mialo za duzego znaczenia.