ASUS EN6800GT a Arctic Cooling Accelero X1

Autor: piotrek <wwww_at_www.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 14:35:00 MET DST

Zamontowałem ostatnio na ASUS EN6800GT chłodzenie

Arctic Cooling Accelero X1

i musze przyznać, że rezultat jest imponujący... poziom hałasu spadł
niesamowicie . nie chce tu robić reklamy tej firmie. no ale szukałem już
wcześniej informacji czy aby owy wentylator jest kompatybilny z ta kartą i
nic nie znalazłem. Tak wiec jak kogoś to interesowało to już teraz wie:)

Pozdrawiam:)