Re: Arctic Cooling Accelero X1

Autor: adam <adamusadam_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 02:13:01 MET DST

Ja tez jestem od kilku dni posiadaczem tego chłodzenia na karcie MSI
6800 gs. Po uruchomieniu kompa nieźle się jednak rozczarowałem
ponieważ accelero x1 wcale u mnie takie ciche nie jest. Komputer szumi
jak szumiał i strasznie mnie to denerwuje.Może za bardzo się
podkręciłem testami oraz wypowiedziami na forach i wyobrażałem
sobie że w moim komuterze zapanuje kompletna cisza ? A moze to
chłodzenie ma jakiś defekt ? Coś z łożyskiem ? Ma ktoś jescze ten
sprzęt i może mi powiedzieć jak u niego się sprawuje ?