Re: Jaki procesor dla serwera muzycznego.

Autor: rochu <qqryqu_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 10:36:58 MET DST

WiReFree>
Moze srebrnych bezpiecznikow nie mam w systemie ale wystarcza mi listwa
Furotecha ; )

Niestety Mac odpada ze wzgledu na karte ktora jest nieobslugiwana przez
Mac-a, a szkoda bo wiem ze to wyjscie byloby najbardziej eleganckie.

Co do pomyslu na system. Moze sie wydawac ze jest on glupi czy tez moze
snobistyczny.
Chodzilo mi o to by zbudowac system ktory bedzie mogl konkurowac pod
wzgledem jakosci dzwieku z systemem audio kilka razy wyzszym pod
wzgledem ceny.
I to mysle mi sie udalo.
Uzyta karta to E-mu 1820m. Reszta systemu to wzmacniacz NOS Clone
Gaincard, kolumny Zoller Temptation, kable Furutecha.
I jest tak ze dzwiek uzyskany z takiego systemu swobodnie moze
konkurowac z np. z transportem CD PS Audio wspolpracujacym z
przetwornikiem Muse2 / oba klocki w czasach nowosci to razem ok 5500
USD/ czy tez Gamut CD1 / ok 10 000 zl /. Wymieniam te dwa przyklady bo
dobrze znam ich brzmienie.
Sprzet z klasy sredniego i wyzszego budzetu jak np. Densen, Rega,
Creek - pozostaje daleko w tyle.

Panuje opinia ze dzwiek uzyskany z komputera jest zdecydowanie gorszy
anizeli w przypadku sprzetu typowo audiofilkiego.
Mysle ze jest to bledne twierdzenie i ze przy dobrze dobranym systemie
oraz przyzwoitej karcie dzwiekowej mozna otrzymac spektakularne
rezultaty, nie angazujac wcale wielkich srodkow finansowych w
porownaniu z kwotami koniecznymi na zakup sprzetu audio podobnej klasy.