Re: Jaki procesor dla serwera muzycznego.

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 10:27:18 MET DST

> Użytkownik "rochu" <qqryqu@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Niestety procesor ma zablokowany mnoznik i nie moge go spowolnic.
> Wiem ze samo zestawienie uzytej obudowy z pasywnym zasilaczem jest juz
> nieszczesliwym rozwiazaniem ale od tego raczej nie odejde.
> Chlodzenie wodne takze odpada.

Dziwnie to dziala skoro 3 wentylatory nie wystarczaja do chlodzenia.
Stawialbym na to ze albo zaburzyles obieg powietrza albo jest
zablokowany przez scisk w srodku. Ogolnie to nawiew stosuje sie
przy dyskach lub na tunelu powietrznym do procesora, a wywiew znad
okolic procesora/karty graficznej. Ogolnie ta obudowa nie jest
mala, tylko niska, wiec powinno sie udac nawet z pasywnym zasilaczem.

Ale mylisz sie, ze nie mozna spowolnic tego procesora - sprobuj
rightmark cpu clock utility - mozesz zmienic mnoznik na 14x i
dodatkowo wstawic "puste cykle" ustawiajac throttling procesora
na nawet 12% (co zmieni ten procesor na okolo 600MHz demona
predkosci :). Wydajnosc bedzie oczywiscie katastrofalna (ale
moze wystarczajaca?) no i zawsze bedziesz mogl jednym kliknieciem
sobie ja zwiekszyc w potrzebie.