Re: Jaki procesor dla serwera muzycznego.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 11:55:44 MET DST

"rochu" <qqryqu@poczta.fm> wrote in message
news:1144485418.518063.69280@i40g2000cwc.googlegroups.com...
> WiReFree>
> Moze srebrnych bezpiecznikow nie mam w systemie ale wystarcza mi
> listwa
> Furotecha ; )
>
> Niestety Mac odpada ze wzgledu na karte ktora jest nieobslugiwana
> przez
> Mac-a, a szkoda bo wiem ze to wyjscie byloby najbardziej eleganckie.
>
> Co do pomyslu na system. Moze sie wydawac ze jest on glupi czy tez
> moze
> snobistyczny.
> Chodzilo mi o to by zbudowac system ktory bedzie mogl konkurowac pod
> [...]

Tak z ciekawosci - czy swiadomie zdecydowales sie na konwerter
zintegorwany z karta? nie lepiej bylo uzyc jakiegos zewnetrzngo
konwertera?

Co do reszty... na Twoim meijscu zainteresowalbym sie heatpipem i
ewnetualnie wykonal na zamowienie radiator z miedzi - poza tym jak jzu
tu napisano pozostaje kwestia uporzadkowania wnetrza - kable pospinane i
prowadzone po sciankach, mozna pokombinowac z tunelami
powietrznymi...itd
a co do PC i audio to coraz powazniej mysle o wsadzeniu PC do
samochodu...
A i czy koniecznie musial to byc P4? - IMO cos na pentiumM grzaloby sie
4 razy mniej a moc obliczeniowa mniejsza moze o 20 - 30% (o ile PC robi
za odtwarzacz bo jesli robi za file serwer... to wystarczylby i PIII z
pasywnym chlodzeniem...)