Re: instalator windows xp - dysk 200giga (widziany jako 130) - pokasowane partycje - jak odzyskac?

Autor: MarekP <niedam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 00:08:09 MET DST

zxc napisał(a):

> EasyRecovery juz przerobilem... bawilem sie opcja AdvancedRecovery
> podajac mu na oko wielkosci poprzenich partycji, zaznaczajac zeby nie
> kierowal sie wpisem w mbr, zeby szukal partycji ntfs.. ale nie radzi
> sobie... nic nie widzi
>

> pewnie jak juz nic nie pomoze to pomecze dysk ER RavRecovery... tylko
> czy on odzyskujac pliki da mi je w normalnych nazwach czy bede mial
> sieczke w stylu np. kolejne numery jako nazwa pliku

> kolej na niego

Obawiam sie, ze jesli nie masz danych start-end poprzednich partycji, to
masz klopot. Kiedys widzialem partition recovery, moze to pomoze?

Prawdziwy problem to przywrocenie partycji i ich tablic adresowych. A
potem z danymi to w zasadzie kazdy program do odzysku danych sobie poradzi.

Pozdrowienia
MarekP