Re: instalator windows xp - dysk 200giga (widziany jako 130) - pokasowane partycje - jak odzyskac?

Autor: zxc <dup_at_a.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 23:28:14 MET DST

> Popróbowalbym EasyRecovery firmy Ontrack.

EasyRecovery juz przerobilem... bawilem sie opcja AdvancedRecovery
podajac mu na oko wielkosci poprzenich partycji, zaznaczajac zeby nie
kierowal sie wpisem w mbr, zeby szukal partycji ntfs.. ale nie radzi
sobie... nic nie widzi

pewnie jak juz nic nie pomoze to pomecze dysk ER RavRecovery... tylko
czy on odzyskujac pliki da mi je w normalnych nazwach czy bede mial
sieczke w stylu np. kolejne numery jako nazwa pliku

> Mozna tez spróbowac Partition Manager'em firmy Paragon.

kolej na niego