Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 16:51:23 MET DST

Habeck Colibretto napisał(a):

> Nie no... piki to podstawa. Kto by patrzył na liczby. :P ;) Nawet czytać
> nie umiem. ;)))

Nie no, tak tylko zapytałem. :D Sam nieraz się złapałem na tym, że
porównując dwa wykresy byłem skłonny stwierdzić, że dana płytka nagrała
się lepiej... Do czasu, aż popatrzyłem na liczby. :) Jakoś człowiek
szybciej przyjmuje do wiadomości kolorowe obrazki niż drobny tekst pod
nimi. :P

> Ja musiałbym teraz sprawdzić bo nie pamiętam dokładnie, ale też coś w
> granicach 300. Zresztą zobacz co mi kiedyś wyszło:

U mnie z reguły na Litku wychodzą takie wyniki, chociaż oczywiście palę
tylko na markowych płytach. Czasem zdarzy się, że podejdzie po tysiąc,
ale nie za często, a zresztą jak mówiłem ilość nie ma wielkiego znaczenia.

> news:ipnkz2mxqlud$.dlg@habeck.pl - to w kontekście nagrywania z połową
> prędkości nominalnej płyty.

To chyba potwierdza to, o czym kiedyś mówiłem - nie zawsze wolniej musi
znaczyć lepiej. :) U mnie były podobne wyniki, zresztą AFAIK BenQ 1650
ma to samo, co większość LiteOnów - lepiej radzi sobie z paleniem plusów
niż minusów, chociaż może kolejne biosy poprawią sytuację.
Chociaż co do mojego LiteOna, to w czasach kiedy go wyprodukowano ta
firma robiła naprawdę bardzo dobre nagrywarki. :)

# /George Orwell - Rok 1984/