Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 15:44:06 MET DST

Dnia 07.04.2006, o godzinie 15.27.05, na pl.comp.pecet, Atlantis
napisał(a):

> A ilość błędów oceniasz na podstawie ilości kresek czy liczby wywalonej
> przez program? ;)

Nie no... piki to podstawa. Kto by patrzył na liczby. :P ;) Nawet czytać
nie umiem. ;)))

> To, że akurat tak ładnie się złożyło, że miałeś kilka
> kreseczek na początku jeszcze nic nie znaczy. Jedna kreseczka w CD-DVD
> Speed - jak wynika z moich obserwacji - może równie dobrze zonaczać
> pojedynczy błąd, jak i kilkadziesiąt. Zwyczajnie monitor za krótki. :P

Skoro patrzysz na kreseczki... :P

> Najładniej nagrana u mnie płyta miała AFAIR coś koło 70 błędów PIF (nie
> chce mi się teraz szukać wykresu :P) - przeciętnie wahają się tak
> pomiędzy 100-500, z tym, że najczęstszą wartością jest ~300, choć to
> żadna reguła. :)

Ja musiałbym teraz sprawdzić bo nie pamiętam dokładnie, ale też coś w
granicach 300. Zresztą zobacz co mi kiedyś wyszło:
news:ipnkz2mxqlud$.dlg@habeck.pl - to w kontekście nagrywania z połową
prędkości nominalnej płyty.

> Zresztą... Ich ilość nie ma wielkiego znaczenia, ważne są wartości
> maksymalne.

Fakt.

> No właśnie... Tylko ja znam sporo ludzi, którzy nagrywają na Hawkach -
> "świetne płyty, wszystkie się nagrywają" nie sprawdzają nigdy żadnych
> wykresów, a potem żal, bo Tomb Rai... ekhm... film ze studniówki nie
> chce ruszyć. :)

Nieświadomy użytkownik to nie to samo co głupi użytkownik. :)

Mam. :)))

--
Pozdrawiam,
*Habeck*