Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 15:18:20 MET DST

Habeck Colibretto napisał(a):

> Nie mam złych doświadczeń. Może na dobrą partię trafiałem, może Ty na złe?
> Źle, że to loteria. Ja miałem problemy z chwalonymi TDK.

Ja z EMTEC miałem problemy jeszcze w czasach CD-R? Wtedy ogromne ilości
tych płyt u mnie i u znajomych zeżarł grzyb zwyczajnie. ;) Nawet przez
jakiś czas krążyła w rejonie teoria, że problem grzyba dotyka tylko i
wyłącznie produktów tej firmy. ;) To była plaga zwyczajna. :)

> Ja ostatnio tylko na Verbach. Raz miałem okazję nagrywać dla kolegi na
> nowych TDK co się w hipermarketach pojawiły (niebieski lakierek z jakimiś
> świecącymi zawijasami). Mimo mojej niechęci do TDK okazało się, że to
> świetne płytki. :)

Ja właśnie palę na tych niebieskich TDK, wyniki mają niezłe, podobnie
jak opinię u ludzi. Jednak powoli z nich rezygnuję ze względu na plotki,
jakoby w ramach restrukturyzacji firmy cała produkcja nośników miała
polegać na sygnowaniu własną nazwą produktów innych producentów, co może
mieć naprawdę marne konsekwencje jeśli chodzi o jakość. Dlatego teraz
głównie Verbatimy. ;)

> Gadanie. Lubią się te dwie warstwy od siebie odkleić. Wtedy do wywalenia
> cała płyta. :) Ale jak się dba o płyty to budowa akurat znaczenia IMO nie
> ma.

Chyba w jakichś tanich reklamówkach z supermarketu. ;) Albo gdy ktoś
naraża płytę nw wyginanie, to jeszcze rozumiem.
Zresztą... W przypadku tanich płyt CD-R też lubiła "folia" z wierzchu
odchodzić, no i wtedy płyta też była do wyrzucenia. Tak czy inaczej
uważam budowę DVD za znaczny krok do przodu w stosunku do CD.

# /George Orwell - Rok 1984/