Re: w ile czasu trwa nagranie dvdrw 4x cala plyta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 21:23:22 MET DST

alibaba8@vp.pl napisał(a):

> A to taka dygresja do moich kiedysiejszych żali na nagrywarkę LG, że nie chce
> nagrywać plusów i do tego, że nie ma możliwości oddać tej nagrywarki do naprawy
> gwarancyjnej. Trudno będę nagrywał tylko minusy a na LG tak się wypnę jak oni
> na mnie. Na dodatek przy każdej okazji będę reklamował tą firmę.

Tak mi się skojarzyło, że u mnie nie chciały się nagrywać nowe nośniki
DVD+/-RW - problem ustąpił po wgraniu nowego firmware'u. Niby się
kończyło nagrywać, ale płyta była pusta... Może to właśnie o to chodzi?
A co do LG, to ja wolę unikać nagrywarek tej firmy, chociażby dlatego,
że nie pozwalają nawet sprawdzić poziomu błędów PIE i PIF. Można
powiedzieć, że LG robi nagrywarki dla nieświadomych użytkowników, którym
się wydaje, że: "Jeśli płyta się nagrała, to jest dobra". :D

# /George Orwell - Rok 1984/