Re: Wymienianie tuszu w drukarce

Autor: pytajacy <brak_maila_at_nie.ma>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 01:02:08 MET DST

> Tak. Zazwyczaj wystarcza strzykawka i odpowiednia podstawka. Ale po paru
> napełnieniach to już nie wystarczy ;)

ja uzywam zbiornika 17
nabijam zwykla strzykawka i igla
naboj nabijalem juz kilkadziesiat razy (40-50)
i nie rozumiem dlaczego nie wystarczy ?

mozesz to rozwinac ?

> Tak

Dlaczego mialo by niszczyc kartridz ?
przeciez tam jest tylko zwykla gabka, nic po za tym

wlewam do srodka tusz, on wsiaka w gabke i poxniej drukuje
widomo nastepuje jakies zurzycie materialu ale o to nie jest niszczenie ze
po 4 razach _musze_ zmienic pojemnik

> PS. Nie widziałem zbiornika do lexmarka, który wytrzymałby 250ml :D Mimo
> użycia paru urządzeń, technik i dwóch rodzajów płynów do przetykania
> głowic :) Zanim dojdziesz do 1/4 butelki, będziesz musiał kupić nowy
> zbiornik :)

no ja na swoim juz przedrukowalem z 0,5l na bank
uzywajac tylko strzykawki

co do plynow do przetykania glowic, to wlasnie on sprawial mi problemy
wiec przestalem ich uzywac

nie rozumiem takich nie pochlebnych opinii o napelnianiu pojemnikow lexmarka
ja ze swoim nie mam najemnijszych problemow