Re: Wymienianie tuszu w drukarce

Autor: szpon <szponik_at_nospam.o2.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 22:29:36 MET DST

Pejti napisał(a):
> Witam, czy ktos z was napelnia tusze do drukarki, jestem ciekawy czy
> naprawde jest to takie latwe i tanie jak wyglada, np tutaj
> http://allegro.pl/item96214663_lexmark_16_17_50_70_tusz_czarny_250ml.html
> 15 zeta to tanio bardzo, czy taki napelniany tusz duzo szybciej sie zuzywa
> niz oryginal?

Nie

> czy kartki nie sa "pochlapane"?

Zależy jak napełnisz

> czy trzeba miec jakies urzadzenie zeby przelac taki tusz?

Tak. Zazwyczaj wystarcza strzykawka i odpowiednia podstawka. Ale po paru
napełnieniach to już nie wystarczy ;)

> czy niszczy kartridz?

Tak

PS. Nie widziałem zbiornika do lexmarka, który wytrzymałby 250ml :D Mimo
użycia paru urządzeń, technik i dwóch rodzajów płynów do przetykania
głowic :) Zanim dojdziesz do 1/4 butelki, będziesz musiał kupić nowy
zbiornik :)