Re: Wybór Drukarki Laserowej

Autor: Pawel \ <opajak_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 01:06:33 MET DST

Powitanko,

> Skłaniam się ku Samsungowi

Nie wiem jak Minolta, ale stery pod Linuksa do Samsunga byly od samego
poczatku. Ja na swojej 1520 bardzo malo drukuje, ale:
Na plus:
-wydruki ostre i dobrze zaczernione (PCB metoda termotransferu wychodzi
idealnie)
-cicha i nie smierdzi ozonem jak Panasonic
-bardzo dobry sterownik, jest wszystko co trzeba (druk wielu stron na 1
kartce, black text itd)
Na minus:
-prowadzenie papieru z podajnika recznego takie sobie
-obudowa sie brudzi nawet jak jest przykryta
Jak mialem kupic drukarke, to tez sie zastanawialem nad minolta, AFAIR
zdecydowaly koszty eksploatacji i sterowniki.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)