Re: Sprzedam obudowę ATX

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 16:46:06 MET DST

Użytkownik "Steven" <steven_s@o2.pl> napisał w wiadomości news:e11mme$7rq$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> nie, nie wiem, dlatego poprosilem o namiary.
> nie badz zlosliwy, zamiescilem pierwszy post.
> nie lubie osobnikow takich jak ty, zamiast pomoc to tylko dogaduja :[ prawdziwie polskie... eech :/

Powiem tylko tyle (jeżeli jesteś studentem informatyki):
- przykre, że nie potrafisz posługiwać się standardową usługą internetową (usenet)
- przykre, ze nie potrafisz skonfigurować tak prostego programu, jak OE
- przykre jest, że nie chcesz zrozumieć, że nie masz racji.

ps. a potem człowiek się dziwi, że jest taki deficyt informatyków na rynku pracy...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,