Aver Studio 303

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 16:30:49 MET DST

   Witam,
Mam kartę AverTV Studio303 i mam problem z dźwiękiem.
Mianowicie objawia się to w ten sposób. Po włączeniu wszystko jest ok,
ale po jakim czasie dźwięk zaczyna chrypieć jakby charczeć, gdy zmieniam na
inny program
charczenie ustaje ale po jakimś czasie znowu jest. Gdy nic nie zmieniam
programu i przetrzymam
to po minucie czy dwóch dźwięk się poprawia i jest w porządku ale znowu po
kilku minutach cykl się powtarza.
Jest to wkurzające i nie wiem dlaczego tak się dzieje. Próbowałem juz
różności i nic nie pomaga.

Mam następujący sprzęt:
Płyta : Asus P4P800
Procesor: Pentium 2400 HT
Karta dźwiękowa Creative SB Live! 5.1 Digital
Pamięć: TwinMos 1024 MB 4X256MB
Chyba to wystarczy jeśli nie chętnie podam więcej.

Proszę o pomoc bo juz nie wiem co mam z tym fantem zrobić.

Proszę również o wypowiedź wszystkich posiadaczy tej karty czy ktoś ma
podobny problem.
Może nikt takiego problemu nie ma a ja mam po prostu walniętą kartę....mam
tak od początku.
Kiedyś mało tej karty używałem i dlatego jakoś z tym charczeniem dźwięku
udawało mi się żyć.
Już jest po gwarancji karty jeśli ktoś by się pytał.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
            K.B.