NEC 1970nx i 5 bad pikseli !!!

Autor: Jacek <jr72_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 16:13:01 MET DST

Witam
Jak siędomyslacie temat będzie o martwych czy jak je tam zwał pikselach w
nowiutkim NEC'u 1970nx
Naczytalem sie literatury, uzbieralem i kupilem i...
5 min później szlag mnie trafił i pożałowałem zakupu
Monitor ma 5 uszkodzonych pikseli z czego centralnie jeden jak wielka
niedźwiedzica, dwa następne z prawej
 i na górze tez dosc jasne, dodatkowo jeden niebieskawy....z lewej /jak dla
mnie o 5 za dużo/
Dostawca odmawia mi wymiany, z gwarancji wynika ze będzie trudno, co robic ?
Jak zawalczyć żeby pozbyć się "trefnego"egzemplarza ?
Macie jakieś doświadczenia z serwisem NEC'a w Polsce ?

Jacek