Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: Cortez <poster_at_konto.NOSPAM.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 16:34:12 MET DST

> Skoro OpenGL działa to powyższe ustawienia są dobre. Czy dla D3D są takie
> same opcje ? To spróbuj pomieszać parametrem "obszar pamieci sterownika"
> dla D3D.

niestety, kolejne kroki wykonane bez efektu.
tzn zwiekszylem obszar pam. ster -bz
zainstalowalem stery ze strony producenta (starsze niz mialem) - bz
(wrocilem do nowych)
directa mam 9c, dxdiag-wzystko ok

jedna rzecz, ktorej nie zrobilem, to bios: nie mam tam zadnych ustawien
dotyczacych grafiki, w ogole jest bardzo ubogo w tym moim biosie, jedynie
podstwy(kolejnosc bootowania, hasla, hdd)

pzdr
p.