Re: nietypowe pytanie (dlugie)

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 19:24:05 MET DST

Użytkownik "łukasz" <gol@op.pl> napisał w wiadomości
news:e0iuc5$863$1@news.onet.pl...
>a więc zakupilem procesor na aukcji internetowej
> http://www.allegro.pl/item90656326_amd_duron_800_mhz_bez_ceny_min_z_gratisem
> _od_ssa.html
>
> jako że sprzedawca był z mojego miasta
> odebralem go osobiscie a że spieszylem sie
> do pracy nie sprawdzilem go na miejscu
> po paru dniach postanowilem wsadzic proca
> w soketa a tu zonk ten super 100 % sprawny cpu

A przepraszam nigdzie nie jest napisane, że sprawny!
Jest napisane tak:" używany, stan wizualny dobry, zero ukruszeń, lekko
przybrudzony"
-Uzywany ( czyli kiedyś tam go używał i chodził )
-Stan wizualny dobry ( nietechniczny )
-zero ukruszeń ( brak ukruszeń nie świadczy o tym że procesor jest sprawny )
-lekko przybrudzony ( sam nie wiem, przed zrobieniem fotki wypada go jednak
wyczyścić czyli koleś ma olewatorskie podejście do sprawy co już o nim źle
świadczy )
Moja sugestia: naucz się czytać ze zrozumieniem :).
Moja opinia: dałeś się sfrajerować i tyle ( ale to na allegro normalka ),
znajdź mi jedno zdanie,wyraz mówiący o tym, że procek jest na chodzie to
zmienię zdanie.

Również