Re: nietypowe pytanie (dlugie)

Autor: łukasz <gol_at_op.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 20:08:31 MET DST

> A przepraszam nigdzie nie jest napisane, że sprawny!
> Jest napisane tak:" używany, stan wizualny dobry, zero ukruszeń, lekko
> przybrudzony"
> -Uzywany ( czyli kiedyś tam go używał i chodził )
> -Stan wizualny dobry ( nietechniczny )
> -zero ukruszeń ( brak ukruszeń nie świadczy o tym że procesor jest
sprawny )
> -lekko przybrudzony ( sam nie wiem, przed zrobieniem fotki wypada go
jednak
> wyczyścić czyli koleś ma olewatorskie podejście do sprawy co już o nim źle
> świadczy )
> [...]

witaj

a więc
1) procesor jest wystawiony w kategorii
 Podzespoły bazowe > Procesory > Procesory AMD > Duron a nie w uszkodzone
wiec jesli nie jest napisane
że z nim cos nie tak uwazam że powinien byc sprawny
2) ów sprzedawca wystawial w tym czasie kilkanascie procesorow i 2 z nich
byly martwe wiec ujol to w opisie
"procesor martwy" "nadaje sie jedynie na brelok"
3)pytałem się przed licytacja o stan procesora
twierdzil ze duron bryka jak należy
4)kupowalem od ss-mana i sadzilem ze skoro czlowiek
ma ten status (wiem ze sa ss i ss) i jest z mojego miasta
muj zakup bedzie racjonalny

mam nadzieje że zmieniles zdanie

pozdrawiam