Re: nietypowe pytanie (dlugie)

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:32:37 MET DST

dnia Fri, 31 Mar 2006 11:56:26 +0200 łukasz napisal(a):

> w soketa a tu zonk ten super 100 % sprawny cpu
> jest martwy

powiedz czy sprawdzales procesor na plycie z wymuszonym taktowaniem
procesora na 100MHz?

> po paru dniach przyszedlem do sprzedawcy
> i pytam sie czy jest szansa na zwrot $$

a od takich tematow masz grupe alt.pl.allegro

> i tu pytanie
> czy gdybym zrobil stronkę oraz wypromowal
> ja w okularach i zamiescil dokladny opis sytuacji
> nazywając tego Pana oszustem nie popadnę w konflikt z Prawem ?

a od tego grupe o prawie.

> wiem ze to bedzie kosztowac mnie duzo wiecej $$
> niz wart byl ten procek ale ****** synom

to wplac mi na konto jeszcze jakis 1k$, bo ja tez nie lubie takich
sytuacji. ;)

> wkoncu ow jegomosc nie chcial dac faktury ani paragonu

jesli nie sprzedaje kilkunastu/dziesieciu sztuk procesorow miesiecznie, to
nie uczynil sobie z tego zrodla dochodu, a wiec skarbowki to nie bedzie
raczej interesowac, chociaz on moze sie przestraszyc mozliwoscia donosu.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org
http://dokuro.org