Re: Aristo czy medion? <LAPTOP>

Autor: FJ <skaldofan_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 10:33:34 MET DST

Arek Siekiera wrote:
> Użytkownik "Dariusz Karbowy" <dkarbowy@wp.pl> napisał w wiadomości
> (...)
> Zastanow sie dobrze czy potrzebujesz laptopa. Jesli w gre wchodzi
> przewiezienie komputera raz na pare miesiecy z miejsca na miejsce to IMHO
> lepszy bedzie desktop. Co do Mediona, Aristo... Asusa, Acera, Hp... itp maja
> jedna wade - psuja sie. Nie wszystkie modele i nie wszystkie egzeplarze, ale

To ja musiałem trafiać na jakieś szczęśliwe egzemlarze. Od 95 roku
jechałem tylko na aristo. Przeszło przez moje ręce 6 sztuk. Do chwili
obecnej pozostały mi jeszcze dwa - z 98/99 roku z Pentium 300 MHz i z
2001 z Pentium Mobile 1.2/1.6 GHz. Obydwa sprawne, chociaż ten starszy
zmasakrowany przez dzieci, ale do dzisiaj bez problemu np odtwarza DivX
z płyty.
Oba są na podzespołach Intela, które zapewne nie różnią się pomiędzy
markami. Od tych markowych różnią się wg mnie jedynie obudową i ceną.
Jeżeli mnie pamięć nie myli to w momencie zakupu kosztowały jakieś 70%
ceny markowych.

--
f.