Re: Podział grupy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 09:14:42 MET DST

Dnia Fri, 31 Mar 2006 09:02:52 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> I dlatego istnieją serwisy :)

No, swietna rada, ze tez od razu na to nie wpadlem, dzieki :-)

> Oj, obawiam się, że nie wszędzie, większość będzie
> jednak polowa, a nie bipolarna ;-)

A widzisz, skoro wiekszosc to wiekszosc, czyli tak jak pisalem. Ale ok, na
tenaty elektroniczne polemizowal z Toba nie bede, zobaczylem kim jestes i
poddaje sie, hehe ;-)

> Ale po co Ci taka informacja? Wystarczy rozdzielczość, aby
> wszystko prawidłowo ustawić. I informacja, że matryca jest
> w notebooku -- od razu wiadomo, że będzie miała dłuższy
> czas reakcji i gorsze kąty.

:(

> Eeee tam, te same Omegi instalujesz. Firmowe sterowniki ATi
> nie instalują się z powodów politycznych, a nie technicznych.

Wlasnie z Omegami mialem dosc czesto bluescreeny i wycofalem sie, choc to
bylo kilka mcy temu, moze poprawili teraz.

> Nie, bo na desktopie mam Linuksa, a na notebooku Windows :)
> Ale instaluję zwykłe sterowniki VIA Rhine ściągnięte z
> WWW VIA -- więc desktopowe. Poza tym kwestia sterowników
> to już nie tematyka pl.comp.pecet ;)

Tak jest.

Zajrzalem na Twoje www, bardzo fajne rzeczy tam sa i w ogole fajna stronka,
gratuluje. Mam tylko jedno pytanko, co rozumiesz przez "Bezwzględny
przeciwnik programistów idących na łatwiznę..."? :>

pzdr
Johnny