Re: Podział grupy

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 23:38:18 MET DST

> pl.comp.pecet ma się
dobrze i ruch się nie zwiększa znacząco.

Prawdę mówiąc nie spodziewałem się takiego
żywego odzewu. Widać, że ludzi to nurtuje.
To, że grupa ma się dobrze widać gołym okiem
i strach pomyśleć o zwiększeniu ruchu. Nie zmienia
to faktów (dwóch), że:

- pecet to pojęcie ogromnie pojemne
- nie tylko ja pomyślałem o potrzebie jakiejś
  zmiany

Może pojawią się jakieś sensowne odkrywcze
pomysły. Np. coś takiego jak zaproponował
Pszemol nie było by złe (Pozdrawiam!).
Również wydzielenie noteboków jest chyba możliwe.
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i proszę o dalsze.

Zdaję sobie sprawę, że temat jest trudno rozwiązywalny,
ale stan obecny powoduje, że wątki błyskawicznie
zamierają w sposób naturalny po kilku godzinach.
Cytat Johny'go:

> po kilku godzinach jest juz daaaaleko w tyle i
nikt tam juz nie zaglada.

To jest dokładnie to co mnie również martwi.

Pozdrawiam!

--
Remek