Re: Podział grupy

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 09:02:52 MET DST

Johnny napisał(a):
> Trudno trzymac w domu stado komputerow, by byly przydatne w razie awarii

I dlatego istnieją serwisy :)

> No jesli tak chcesz porownywac to mozna powiedziec ze wszystko wewnetrznie
> na takich samych tranzystorach chodzi; kolektor, emiter, baza - wszedzie
> identyczne.

Oj, obawiam się, że nie wszędzie, większość będzie
jednak polowa, a nie bipolarna ;-)

> A przeciez roznice sa i o tym mowa. Wezmy chocby monitor, ja nawet nie wiem
> jaki mam w notebooku monitor (matryce), bo nie udalo mi sie dotrzec do tych

Ale po co Ci taka informacja? Wystarczy rozdzielczość, aby
wszystko prawidłowo ustawić. I informacja, że matryca jest
w notebooku -- od razu wiadomo, że będzie miała dłuższy
czas reakcji i gorsze kąty.

> danych, a zwykly stancjonarny monitor bardzo latwo jest zidentyfikowac.

Też nie dotrzesz do informacji jaki masz model matrycy
bez rozkręcania monitora.

> Grafika tez zupelnie inna, zupelnie inne sterowniki trzeba instalowac do
> mojego Radeona 9200. itd.

Eeee tam, te same Omegi instalujesz. Firmowe sterowniki ATi
nie instalują się z powodów politycznych, a nie technicznych.

> A czy te same sterowniki instalujesz?

Nie, bo na desktopie mam Linuksa, a na notebooku Windows :)
Ale instaluję zwykłe sterowniki VIA Rhine ściągnięte z
WWW VIA -- więc desktopowe. Poza tym kwestia sterowników
to już nie tematyka pl.comp.pecet ;)

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |