Re: Podział grupy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 08:48:01 MET DST

Dnia Fri, 31 Mar 2006 08:13:07 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Cóż, trudno myśleć o diagnozowaniu sprzętu nie mając
> dostępu do co najmniej kilku komputerów, w tym względnie
> nowoczesnych również.

Trudno trzymac w domu stado komputerow, by byly przydatne w razie awarii
notebooka, zreszta tamta kwestia juz niewazna, dysk padniety.

> Monitory są takie same. Grafika i dźwięk często bardzo
> podobne. Pamięci dokładnie te same, różnią się tylko
> czasem złączem modułu. Napędy DVD są inne, ale znów --
> slimów używa się też w serwerach.

No jesli tak chcesz porownywac to mozna powiedziec ze wszystko wewnetrznie
na takich samych tranzystorach chodzi; kolektor, emiter, baza - wszedzie
identyczne.
A przeciez roznice sa i o tym mowa. Wezmy chocby monitor, ja nawet nie wiem
jaki mam w notebooku monitor (matryce), bo nie udalo mi sie dotrzec do tych
danych, a zwykly stancjonarny monitor bardzo latwo jest zidentyfikowac.
Grafika tez zupelnie inna, zupelnie inne sterowniki trzeba instalowac do
mojego Radeona 9200. itd.

> A karty sieciowe są najczęściej zintegrowane i to są te same
> układy nawet często, co w desktopach. Sam mam w notebooku
> to samo VIA Rhine co w desktopie obok :)

A czy te same sterowniki instalujesz?

pzdr
Johnny