Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_daleko.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 23:02:01 MET DST

Atlantis napisał(a):

> W Polsce może nie tak szybko jak na zachodzie, ale wejdzie szybciej niż
> Ci sie wydaje.
Obstawiam jakies 10 lat na to ze hdtv bedzie mialo 70-80% penetracji jak
kolwiek liczonej.
Obaczym co bedzie.
> Jeszcze nie tak dawno telewizja satelitarna była domeną
> ludzi zamożnych, podobnie jak telefony komórkowe kojarzono z ludźmi
> biznesu o laptopach nie wspominając. Teraz w wielu domach jest zestaw
> satelitarny (nie koniecznie do odbioru którejś z kodowanych platform,
> ale jest...), z komórkami biegają dzieciaki z podstawówki, a z laptopami
> studenci. ;) Minęło przecież raptem kilka lat...
No wlasnie kilka lat. Pozatym satelita nie jest zamiennikiem a
dodatkiem. Majac tuner sat nie dublujemy funkcjonalnosci vcr czy
standardowego tv. A IMO to jest znaczaca roznica.

> A przecież już teraz zaczynają się pojawiać telewizory HD Ready, teraz
> mogą sobie na nie pozwolić nielicznie, ale... poczekaj kilka lat. ;)

Zgodzil bym sie gdyby 50-80% aktualnie sprzedawanych odbiornikow TV
umiala obslugiwac
wyzsze rozdzialki ale tak nie jest.
Narazie hdtv jest tym czym byly i OIDW telewizory z 100Hz. Gadzet ktory
jest uzyteczny w specyficznych warunkach.
Tak jak gra w szachy :)

Nie zebym zle zyczyl hdtv ale po prostu wydaje mi sie ze sposob
wprowadzania tego na rynek jest kiepski.

--
Lukasz Sczygiel
wstaw moje nazwisko@gmail.com