Re: "Wychodzenie" z gier...

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 22:19:03 MET DST

NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl> w wiadomości
<news:e0hb9c$ak2$1@sunflower.man.poznan.pl> napisał/a:

> Tak! Wiesz coś na ten temat? Bo ja już kartę grafiki spisałem na straty,a
> jest naprawdę super (ma wygar ten Ti 4200). Proszą napisz o co chodzi...

O g* asrocka (nie ma nic gorszego niż produkty asusa przeznaczone dla
ubogich), która pewnie jest na czipsecie nForce, który z założenia miał nie
działać na g* win98se, całość na g* zasilaczu, którego poprzednia karta
graficzna nie zdołała przeciążyć, i na g* źródle pochodzenia karty
graficznej :p.
To się dopiero nazywa samodzielnie prosić się o kłopoty sprzętowe :p.

--
  Gargamel