Re: "Wychodzenie" z gier...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 16:48:24 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:14eseeu1v5t5h$.19ldlczp9buzy.dlg@40tude.net...
> NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl> w wiadomości
> <news:e0hb9c$ak2$1@sunflower.man.poznan.pl> napisał/a:

> O g* asrocka (nie ma nic gorszego niż produkty asusa przeznaczone dla
> ubogich), która pewnie jest na czipsecie nForce, który z założenia miał
nie
> działać na g* win98se, całość na g* zasilaczu, którego poprzednia karta
> graficzna nie zdołała przeciążyć, i na g* źródle pochodzenia karty
> graficznej :p.
> To się dopiero nazywa samodzielnie prosić się o kłopoty sprzętowe :p.

1. ASrock jest niezbyt wyrafinowaną konstrukcją ( nie można ustawić
wszystkich timingów pamięci RAM, jeden program mi nie działa wcale), ale
pozaty to fajna płytka za i 128zł lepszej nowej nie mogłem dostać.
2. Chaiałbym nForca...ale mam nieśmiertelne i sprawne VIA
3. System 98 SE to sobie kup i zaktualizuj, a wtedy będzie Ci chodzić primo.
Jedyna wada, to czas instalacji, który w przypadku tego systemu jest dość
długi. A XP to jest dla matołów, którzy nie umieją sterownika zainstalować i
muszą mieć wszystko gotowe do działania po instalacji (choć i tak XP tego
nie zapewnia). Przy okazji widziałem zwiechy W2kPro, a na W98SE nie miałem
jeszcze niebieskiego ekranu (nawet na ASrocku).
4. Zasilacz standardowy jest 99% bardzo dobry, gówniane to jest może Twoje
zailanie. Ja mam UPS'a i te badziewia za 200zł i więcej nie zawsze chcą
pracować poprawnie.
5. GeFORCE 4 były silne, ale nie przesadzajmy...
6. PROLINK, to chyba czołówka światowa, o ile zaliczasz się do światłych
ludzi, a nie bierzesz tylko pod uwagę co w sklepie na Twojej pipiduwie Ci
pokarzą handlarze z jakiejś ogólnopolskiej sieci handlowej lub co ujrzysz w
sponsorowanym artykule.

I co? Zasilacz Ci pomógł i sprzęt chodzi lepiej, czy tylko podreperowałeś
sobie samopoczucie? :-D