Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 22:09:30 MET DST

Mam 3 nagrywarki, Liteon LDW-851S, Nec 4550A i pioneer 110D, jeszcze teac
W512EB, ale to tylko CDRW.

Nec'a nie polecam, ciezko nagrywa CDRW, liteon nie ma z nimi problemu,
kumple w sklepie powiedzial mi, ze duzo ich wraca do serwisu. Najlepiej
benq, LG albo pioneer, chociaz te ostatnie tez zaczęły wracać do sklepu.
:-)

Ja mam pioneer'a 110D przerobionego zeby zapisywal DVD-RAM, ale szkoda
sobie tym zawracac glowy, zapis jest bardzo wolny (500kB/s, plytka to
verbatim 3x) i nie da sie jest sformatowac fizycznie (przy 80% wywala
blad). Nec potrafi ja sformatowac do 95% i blad, ale da sie na nia
nagrywac.
Ogolnie to najlepiej wspolpracuje mi sie z liteonem. :-)