Re: Podział grupy

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 16:00:07 MET DST

Johnny napisał(a):
> No nie do konca, ostatnio gdy pytalem o problemy z dyskiem twardym w
> kieszeni na usb, to mi kazali podlaczyc do plyty glownej i sprawdzic, mimo
> ze pisalem, iz to notebook.

Nie śledziłem tego wątku więc mogę nie wiedzieć o co
chodziło, ale jeżeli jest problem z dyskiem w kieszeni
na USB to przecież można podłączyć go bezpośrednio do
płyty głównej jakiegoś desktopa, jeżeli jest taka
konieczność. Nie musi to być konkretnie płyta note-
booka, przecież mostek USB IDE skutecznie izoluje
dysk od płyty.

> Tym bardziej rady, zeby wymienic karte graficzna czy wyjac wszystkie karty
> i zastartowac sama plyte sa nic nie warte.

Oczywiście, ale zauważ, że notebooki są urządzeniami
o zamkniętej konfiguracji. Albo działają i jest OK,
albo nie działają i trzeba się zwrócić do serwisu,
bo i największy spec niewiele poradzi. Ba, nawet
system i sterowniki zazwyczaj są dobrane tak, aby
całość działała bez problemów.

> Grupa notebookowa by byla bardzo przydatna, tam bym sie zamelinowal i tu
> nie macil :-)

A co z tymi zagadnieniami, które są wspólne dla notebooków
i desktopów?

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |