Dnia Thu, 30 Mar 2006 14:31:21 +0200, Radosław Sokół napisał(a):
> Gargamel napisał(a):
>> No i co z tego. Tym bardziej nawet.
>
> Pytania "jaki kupić" lepiej załatwić poradnikiem jakimś (FAQ)
> lub archiwum. W końcu to się nie zmienia co tydzień.
Poradnik trzeba zrobic, do tego, zeby byl dobry to musialby byc bardzo
drobiazgowy, kupa roboty, nim ktos skonczy bedzie juz w czesci nieaktualny.
> Diagnozowanie notebooka prawie niczym nie różni się od
> diagnozowania desktopa (poza trudnością w wymianie
> elementów).
No nie do konca, ostatnio gdy pytalem o problemy z dyskiem twardym w
kieszeni na usb, to mi kazali podlaczyc do plyty glownej i sprawdzic, mimo
ze pisalem, iz to notebook.
>Naprawa się różni, ale naprawę zazwyczaj
> i tak może wykonać tylko serwis (i to najczęściej przez
> wymianę płyty głównej, bo nikt się nie bawi teraz w
> wymienianie pojedynczych modułów).
Tym bardziej rady, zeby wymienic karte graficzna czy wyjac wszystkie karty
i zastartowac sama plyte sa nic nie warte.
Grupa notebookowa by byla bardzo przydatna, tam bym sie zamelinowal i tu
nie macil :-)
pzdr
Johnny
Received on Thu Mar 30 14:50:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Mar 2006 - 14:51:35 MET DST