Re: Podział grupy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 17:25:57 MET DST

Dnia Thu, 30 Mar 2006 16:00:07 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie śledziłem tego wątku więc mogę nie wiedzieć o co
> chodziło, ale jeżeli jest problem z dyskiem w kieszeni
> na USB to przecież można podłączyć go bezpośrednio do
> płyty głównej jakiegoś desktopa, jeżeli jest taka
> konieczność. Nie musi to być konkretnie płyta note-
> booka, przecież mostek USB IDE skutecznie izoluje
> dysk od płyty.

Pewnie ze mozna, z tym, ze jedyny jaki mam dostepny nie obsluguje dyskow
200GB :-(

> A co z tymi zagadnieniami, które są wspólne dla notebooków
> i desktopów?

Nie ma ich tak duzo, w tym problem. Monitory, karty graf/dzwiek, pamieci,
dyski, napedy dvd, klawiatury, itd. to tematy rozniace obie grupy. Wspolne
sa moze urzadzenia na USB, ale i tak jesli np. mowa o kieszeni na dysk, to
raczej rzadko uzywaja ich desktopowcy, to samo dotyczy kart sieciowych na
usb, kart muzycznych, itd.
Wspolne na 100% sa myszki :-)

pzdr
Johnny