Re: Podział grupy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:36:55 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w wiadomości
<news:e0ftm7$i1o$1@polsl.pl> napisał/a:

> Poza tym weź pod uwagę, że podział nic by nie zmienił,
> a nawet pogorszyłby sytuację. I tak zainteresowani musie-
> liby czytać wszystkie podgrupy, a "niepokorni" spamowaliby
> crosspostami na wszystkich licząc na najszybszą odpowiedź.

No to siedzimy dalej i nic nie robimy - i tak się nie opłaca. Taaa, jak to
się nazywa? Apatia? :p

> Właściwą drogą dla pl.comp.pecet jest likwidacja wszystkich
> pytań NTG i odsyłanie autorów powtarzających się pytań do
> archiwum lub materiałów WWW.

Bardzo mondre.
Tylko że niczego nie zmienia w przypadku uzasadnionego wydzielenia z grupy
notebooków. Zasada NTG obowiązuje na każdej grupie, niezależnie od jej
ilości podgrup.
Kiedyś z grupy a.p.divx wydzielono podgrupę ~divx.napisy, i jakoś pytania
"gdzie znajdę napisy" na grupie macierzystej prawie przestały się pojawiać,
bo prawie zawsze otrzymywały odpowiedź "NTG".
Zawsze i wszędzie pojawią się jakieś NTG, to nieuniknione, a "likwidacja"
"niewłaściwych" pytań oznacza de facto moderowanie grupy - i niby kto miałby
być tym "panem bogiem"? To ja wysiadam (idźta se na moderowane fora z takimi
pomysłami :P)...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel