Re: Podział grupy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:26:34 MET DST

Johnny <moja_ocena@gazeta.pl> w wiadomości
<news:lady05885306$.13jch9wkjyq2k$.dlg@40tude.net> napisał/a:

> Moze by na poczatek wydzielic grupe dla uzytkownikow notebookow i osprzetu
> do niego, to sie tutaj dosc czesto przewija a jednak jest to temat nieco
> odlegly od samego stacjonarnego peceta.

Bingo, też to zauważyłem. Notebooki to inna sprzętowo działka, w dodatku
podobieństwa nazw wprowadzają tylko większe zamieszanie - nie raz
odpowiadający nie brał pod uwagę, że pytający napisał, że ma notebooka, i
odpowiedź była merytorycznie poprawna ale nie przydatna :p.
Te wątki można spokojnie wydzielić na oddzielną grupę.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel