Re: Chieftek - cichy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 10:05:12 MET DST

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości
news:slrne2lutj.q5n.joshua@jacek.home...

> Jak w ogóle jest z głośnością chiefteców? Co chwila spotykam się ze
> skrajnymi opiniami... Zależy mi na porządnym sprzęcie, a z drugiej
> strony
> wydanie ponad 400zł na samą obudowę + zasilacz to też byłoby lekkie
> przegięcie :)
>
> Przy okazji: co sądzicie o sklepie angela.pl? Wydaje się być pewny - w
> końcu
> jest polecany na chieftec.pl...

Ja mam chiefteca 420W, czy cichy jest? Jak miałem WC, to cichy nie był,
ale jak zmieniłem platformę na 939 i procesor BOX, to ten BOX był
głośniejszy od zasilacza. Ale teraz to wszystko zagłusza wentylator na
karcie X850XT. Ale jeszcze troche pozbieram części i zakładam WC znów.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!