Chieftek - cichy?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 00:18:22 MET DST

Witam,

Chcę jutro kupić komputer - w tym też obudowę :)
Obudowa ma być solidna, zasilacz - wzorowy. Festyniarstwo typu złocenia,
pseudometalowe plastiki - niemile widziane ;)
No i ma być _cicho_.

Najbardziej pasuje mi CHIEFTEC DG-01B-D-U. Ponieważ jednak ma ona słaby
zasilacz, myślę żeby kupić ją w wersji gołej (201zł) a zasilacz kupić taki
(CHIEFTEC GPS-400AA-101A OEM):

http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1024

Czy warto dopłacać zamiast standardowego zasilacza? Czy aktywne PFC da
w efekcie większe bezpieczeństwo komponentów? Nie sądzę żeby części które
chcę kupić przeciążyły oryginalny zasilacz z tej obudowy - ale może większy
zasilacz będzie się mniej grzał i w efekcie będzie cichszy?

Jak w ogóle jest z głośnością chiefteców? Co chwila spotykam się ze
skrajnymi opiniami... Zależy mi na porządnym sprzęcie, a z drugiej strony
wydanie ponad 400zł na samą obudowę + zasilacz to też byłoby lekkie
przegięcie :)

Przy okazji: co sądzicie o sklepie angela.pl? Wydaje się być pewny - w końcu
jest polecany na chieftec.pl...

A może gdzieś w Krakowie można kupić (albo jeszcze lepiej sprawdzić przed
kupnem) zasilacze Chiefteca? Patrzyłem po paru sklepach i ani tej obudowy,
ani zasilacza obecnie nie mają u siebie...

Będę wdzięczny za opinie :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944