Re: LCD a CRT jak zwykle

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 09:35:39 MET DST

> Problem ze ludzien ie potrafia sobie ustawic CRT poprawnie, co gorsza nie
> potrafia patrzec w monitor i LCD i CRT pogorsza wzrok...
> z kineskopami mam do czynienia od 30 lat i moge powiedziec jedno - wzrok
> psuje sie w wyniku nieumiejetnego patrzenia...dodatkowo zle dobrane
> nastawy i mamy wady wzroku.

Tu masz wielka racje, kazdy sie podnieca LCD i lapie sie na reklame,
wystarczy co kwadrans, pol godziny na minute dwie spojzec za okno czy na
inny obiekt w dalszej odlegosci i juz sie nie meczy wzrok.
Oko nie jest przystosowane do ciaglego patrzenia w jeden punkt a takim jest
monitor lcd czy crt i inne. Ja mam w tej chwili 21 cali ibm na trynitronie a
wiele lcd juz widzialem.Mialem nawet dosc drogi (4 kilozlotych) w domu ale
sprzedalem bo nie moglem wytrzymac smuzenia.