Re: Chieftek - cichy?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:09:00 MET DST

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrne2lutj.q5n.joshua@jacek.home...
> Czy warto dopłacać zamiast standardowego zasilacza? Czy aktywne PFC da
> w efekcie większe bezpieczeństwo komponentów? Nie sądzę żeby części
> które
> chcę kupić przeciążyły oryginalny zasilacz z tej obudowy - ale może
> większy
> zasilacz będzie się mniej grzał i w efekcie będzie cichszy?

Mocniejszy zasilacz generalnie bedzie sie bardziej grzal niz slabszy
przy takich samych komponentach. Mozliwe jest ze bedzie mial lepsze
chlodzenie i przez to bedzie cichszy (wieksze wentylatory).

> Jak w ogóle jest z głośnością chiefteców? Co chwila spotykam się ze
> skrajnymi opiniami... Zależy mi na porządnym sprzęcie, a z drugiej
> strony
> wydanie ponad 400zł na samą obudowę + zasilacz to też byłoby lekkie
> przegięcie :)

Ja bym nie doplacal, bo raczej to niewiele da. Mam chiefteca ze
starej serii 410W i jest taki sobie, tj cichszy niz modecomy, ale
naprawde nic specjalnego. Teraz sprobowalbym tagana albo seasonic.

> Przy okazji: co sądzicie o sklepie angela.pl? Wydaje się być pewny - w
> końcu
> jest polecany na chieftec.pl...

Kupowalem tam troche (~400zl), ale bezposrednio, a nie wysylkowo.
Wszystko bylo ok, maja duzy wybor i sa rzeczy spoza oficjalnego cennika,
tylko trzeba pytac. Ceny niestety sa wyzsze niz u
konkurencji, na tych rzeczach ktore mnie interesowaly jakies 5%.
Sklepow z okolic Krakowa nie znam wiec nie zaopiniuje :)