monitor wlacza sie pozno (LCD)

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 22:39:40 MET DST

Witam,

Mam taka oto sytuacje:

Monitor: FS P19-2
Grafika: HIS Radeon 9200 + DVI
Zasilacz: Tracer 400W
i troche innego sprzetu, 4 dyski, 2 napedy optyczne, karta tv, siec, dzwiek,
kontroler usb, kontroler ata

Wczoraj ok. 17 podlaczylem sobie nowiutkiego P19-2, jakosc bdb, kolorki bdb,
jestem bardzo zadowolony :D Jednak po 24h dzialania zaobserwowalem takie
cus, a mianowicie monitor wlacza sie roznie - raz pokazuje obraz juz przy
testowaniu pamieci ram, a innym razem gdy pojawia sie pulpit windows z
zalozeniem, ze ta drugasytuacja (pulpit) pojawia sie duzo czesciej:|

Nie jestem zachwycony taka sytuacja, wolalbym widziec jak mi sie maszyna
wlacza. Wylaczanie i wlaczanie monitorka guzikiem generalnie nie ma
znaczenia. Wyglada to tak ( po komunikatach na monitorze), ze nie dociera do
niego sygnal z karty. Pytanie tylko - dlaczego??? Karta wyglada ok, zbyt
goraca nie jest. Moze to cos z zasilaczem? Co poradzicie?

Pozdrawiam,

Robert