Re: Usunięcie trojana !!!

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:51:38 MET DST

Witam!

Jest grupa o bezpieczeństwie komputera,
pl.comp.security. Tam się dyskutuje o
wirusach i tym podobnym robactwie.
Wracając do tematu:
Wg. mnie żaden program nie daje pewności,
że wszystko co szkodliwe zostało usunięte.
Ja stosuję bacupowanie partycji systemowej
i danych z innych partycji. W razie pojawienia
się jakiegoś śmiecia odtwarzam (Norton Ghost),
a wrazie potrzeby format dysk. Czasami i to
nie jest do końca skuteczne, bo są szkodniki,
które to przetrwają. Wtedy pozostaje Low Lewel
Format, ale z tym ostrożnie. Nie wszystkie
dyski można tak formatować.

Pozdrawiam!

--
Remek