Re: monitor wlacza sie pozno (LCD)

Autor: FJ <skaldofan_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 09:54:03 MET DST

Romeq wrote:

> Wczoraj ok. 17 podlaczylem sobie nowiutkiego P19-2, jakosc bdb, kolorki bdb,
> jestem bardzo zadowolony :D Jednak po 24h dzialania zaobserwowalem takie
> cus, a mianowicie monitor wlacza sie roznie - raz pokazuje obraz juz przy
> testowaniu pamieci ram, a innym razem gdy pojawia sie pulpit windows z
> zalozeniem, ze ta drugasytuacja (pulpit) pojawia sie duzo czesciej:|

Ja takie zachowanie zauważyłem również u siebie.Takie późne odpalanie
występuje nie tylko przy starcie systemu, ale również przy przełączaniu
trybów graficznych albo zmianie sygnału wejściowego, np z DVI na TV.
Mój monitor to LG 193ST, karta grafiki GF 6600
Tłumaczę sobie to nowoczesnością monitora, w którym wszystko odbywa sie
cyfrowo, a procesor który to obsługuje pewnie nie jest jakiś szczególnie
mocny.

--
F.