Re: Duron 1200 i temperatura procesora

Autor: Tauron <awasowsk_at_usunto.interia.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 17:31:54 MET DST

TOM napisał(a):
> Witam wszystkich. Zamierzam zdjac wentylator z procesora. Mam pytanie
> do jakiej temperatury moze sie rozgrzac taki procesor aby to bylo
> bezpieczne i nie wplywalo niekorzystnie na jego prace. Dziekuje i
> pozdrawiam.

Mam Durona 1300 i przy zabawach z WC robiłem testy, jak radzi sobie bez
chłodzenia. Założyłem na niego tylko blok wodny, nie zalałem Wc, i w
biosie obserwowałem temperaturę. Doszło do 75 C, czyli ustawionej
temperatury wyłączenia, w niecałe 7 minut ! i to nawet bez wystartowania
Windy. Tak więc nie polecam - generalnie ze starszych procesorów to
wysokie Durony grzeją się chyba najbardziej

Pozdr.