LCD a CRT jak zwykle

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 17:38:15 MET DST

Witam.
Sytuacja wygląda tak: mam obecnie monitor CRT LG F700P, używam go od 3,5
roku, nie narzekam na jego pracę, ale uważam, że przyczynił się do znacznego
pogorszenia mojego wzorku-no może nie tylko on, ale też to że spędzam przed
nim trochę czasu. Ogólnie mówiąc komputera używam do nauki, do czytania-to
zajmuje mi kilka godzin dziennie(4-5-6) a także do oglądania TV(mam tuner) i
od czasu do czasu jakiś lepszy filmik sobie odpalę, no i oczywiście do
komunikacji: gg,poczta,skype, żadnych gier. I teraz moje pytanie jest takie:
czy dobrze zrobię dla własnego zdrowia głównie, bo miejsce na biurku mam,
jeśli sprzedam ten monitor i kupię sobie takie cacko:
http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=2403 . Proszę o opinię, wiem że
temat wałkowany,przeglądalem archiwum, ale chodzi mi o ten mój konkretny
przypadek.Pozdrawiam, PiotrekN.