Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: Feromon <feromon_at_op.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 10:32:01 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <MichalskiMariusz@WYTNIJTO.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e0b3rj$s5f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Chcę kupić w miarę tanią kartę do oglądania TV i do zgrywania materiału z
> VHS. Mam jednak stary komputer, Pentium III 533Mhz i boję się, że
> programowe
> kodeki mi nie pociągną na tym procku. Chcę zgrywać do DVD, to chyba mniej
> obciąża sprzęt niż DivX.

Zgrywanie z VHS na dysk to jedno - bo przeciez można zgrywać do AVI zamiast
MPEGa.
Trzeba mieć tylko duuuuuży dysk. Natomiast mój PIII 866 godzine materiału
AVI
koduje do DVD przez 8 - 12 godzin, a z powodu jedynie 512 MB RAMu (płyta
główna nie widzi więcej)
często się wysypuje, np niknie dźwięk. Ponadto o montażu kawałków mpegów
można zapomnieć - nie wyrabia
podgląd filmu.

Reasumując - do zabawy - można popróbować, ale do konkretnej pracy trzeba
mieć konkretny sprzęt.

Feromon