Re: IBM PC330-P75 :)

Autor: - <ble_at_nic.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:16:36 MET DST

> Wpadł mi w ręce taki komputerek jak w temacie. Obudowa płaska, na
> górnej przedniej krawędzi zamek z kluczykiem. Widać przez szparę że
> działa, rygiel się otwiera jak przekręcić klucz. Chciałem rozebrać
> przed wyrzuceniem, ale obudowy ni cholery nie idzie zsunąć... Czy
> ktoś jeszcze pamięta jaki trick trzeba zastosować? IMO na młotek
> jeszcze za wcześnie, w środku może być jakiś dysk :)

Tego akurat nie mialem, ale powinien byc tam maly uchwycik, jakby na palec.
Pociagnij to z calej sily na zewnatrz, albo walnij kilka razy z calej sily w
to miejsce reka, w kierunku zsuwania (przeciwny niz jest zamek zamontowany).
Powinno sie zsunac 1-2 cm i dalej to juz bedzie wiadomo - na zewnatrz wyjac
z zaczepow.

Czyli patrzac na komputer z przodu: do siebie 1-2cm, a potem w bok.