IBM PC330-P75 :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:52:28 MET DST

Cześć
Wpadł mi w ręce taki komputerek jak w temacie. Obudowa płaska, na
górnej przedniej krawędzi zamek z kluczykiem. Widać przez szparę że
działa, rygiel się otwiera jak przekręcić klucz. Chciałem rozebrać
przed wyrzuceniem, ale obudowy ni cholery nie idzie zsunąć... Czy
ktoś jeszcze pamięta jaki trick trzeba zastosować? IMO na młotek
jeszcze za wcześnie, w środku może być jakiś dysk :)

--
Jacek - K7S5A rider