ASUS - serwis

Autor: Grzegorz Kobylinski <punkbike(nospam)_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 19:04:56 MET DST

Witam, 7 marca oddałem płytę główną ASUS do serwisu sklepu SIMM-TECH w
Białymstoku. Dostałem informacje, że procedura naprawy ew. wymiany będzie
trwała ok. 2 tygodni. Niestety do dziś nie mam informacji o płycie, czekam
tak już sobie, bez komputera (no fakt mam p166mmx ;) tylko jak na tym
Autocada uruchomić ;-). I tutaj moje pytanie ile zazwyczaj trwa taka oto
procedura? Kiedyś znajomy w innym sklepie miał płytę na drugi dzień. Od
czego to zależy? Czekam na opisy waszych przygód z serwisami ;-)

Pozdrawiam

Grzegorz Kobyliński